Би Ти Ви капитулира пред „Капките” – преместиха „Сървайвър”

0

Би Ти Ви напълно се предаде пред шоуто на Нова телевизия „Като две капки вода”. След два неуспешни опита да привлече зрители към неделния си ефир със „Сървайвър”, ръководството на телевизията вдигна ръце и се отказа да се бори с конкуренцията. Вместо да направи риалитито си по-гледаемо, то реши да го премести в събота, вместо в неделя, за да не се състезава за аудитория с „Капките”.

Първоначалната идея, с която Би Ти Ви стартира пролетния си тв сезон, беше „Сървайвър” да се излъчва в неделя, понеделник и вторник, за да се бори за рейтинг с „Като две капки вода” в почивния ден и „Хелс Китчън” в работните. В събота телевизията излъчваше холивудски продукции в рубриката си „Мега хит”. Тази схема обаче живя само две седмици. Телевизията претърпя толкова голям срив на рейтинга си, че реши да се откаже да се бори с шоуто за имитатори, в което тази година участват цели четирима секс символи – Владимир Михайлов, Христо Петков и Димо Алексиев като състезатели и Асен Блатечки в журито, една любимка на тийнейджърите и децата – Дара Екимова, и звездата от „Комиците” Христо Гърбов, който е магнит за феновете на смешките. Вярно, че и в „Сървайвър” има хубави мъже и интересни участници, но явно на хората им е по-любопитно да гледат забавните имитации по Нова отколкото монотонните игри в шоуто за оцеляване. Две седмици след старта на сезона Би Ти Ви реши да премести неделния епизод в ден, в който „Капките” не се излъчва, а именно – в събота. По този начин на практика обяви капитулация пред Нова.

Провалът на „Сървайвър” тази година е толкова гръмовен, че във всяка друга институция подобен крах би бил последван от оставки на авторите на идеята за смяна на продуцент, формат и водещ на един успешен продукт. Това е най-скъпото шоу на телевизията и в същото време – най-неуспешното. Ако „Ергенът” събира негативните реакции на аудиторията, но все пак се гледа, то „Сървайвър”, след като смени продуцента, формата и водещия си, не може да регистрира успех по нито една линия. Новата идея на предаването хем дразни хората, хем ги кара да сменят канала, защото това, което им показват, е скучно. Това се усети с особена болезненост от Би Ти Ви в двете недели, в които риалитито бе излъчено на гърба на „Като две капки вода”. Нова телевизия бе абсолютният фаворит по рейтинг, а който не гледаше „Капките”, беше включил БНТ1 за сериала „Войната на буквите”. В Би Ти Ви не правят никакви опити за привличане на зрители. Нито променят концепцията на предаването, както много хора ги призовават от социалните мрежи, нито разпространяват информация за това, което се случва между участниците. Смяната на деня на излъчване обаче може и да си спаси донякъде от тоталния срив, освен ако от Нова не отвърнат по подобаващ начин – например с допълнителен епизод на „Един за друг” или „Хелс Китчън”, пише „Уикенд“.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече

Политика на поверителност и бисквитки